dissabte, 23 d’abril del 2016

Sobre... El dia de les paraules i dels llibres

«—Avi...» 
Avi, què vol dir «guardar la paraula»? On es guarden les paraules?
Vol dir que perceps com de vegades et ve el record d’alguna paraula que t’ha emocionat de manera especial i si et ve el seu record és senyal que en algun lloc la tens emmagatzemada i això és bo perquè vol dir que la paraula és viva i també perquè et guarda i es recorda de tu. Això ho explica molt bé sant Joan al llibre de l’Apocalipsi
Tu has guardat amb constància la meva paraula. Per això jo et guardaré a l'hora de la prova que està a punt de caure sobre tothom. Vinc de seguida. Tu guarda fidelment el que tens. Que ningú no et prengui la corona. Els qui aconseguiran la victòria jo els faré columnes en el temple del meu Déu i gravaré en ells el nom del meu Déu
— Dibuix: Marta Pau